باشگاه فرهنگی ورزشی میعاد

کاربر گرامی به وبلاگ خبری باشگاه میعاد ایلام خوش آمدید

باشگاه فرهنگی ورزشی میعاد

کاربر گرامی به وبلاگ خبری باشگاه میعاد ایلام خوش آمدید

باشگاه فرهنگی ورزشی میعاد
آخرین نظرات



همانگونه که قبلا اطلاع رسانی شده بود باشگاه میعاد مطابق برنامه ریزی انجام شده در تاریخ اعلامی فعالیت خود رادر مکان جدید آغاز نمود. زمان تمرین نیز موقتا همان زمان و روال قبلی می باشد و در آینده قطعا با برنامه ای متناسب و چیدمان زمان تمرینات سانسها، بسیار منظم تر از قبل فعالیت خواهیم داشت.از همه کسانی که در جابجایی وسایل و امکانات باشگاه همکاری داشتند صمیمانه تشکر میکنیم.آرزوی موفقیت بیش از پیش برای ورزشکاران باشگاه میعاد در تمامی رشته ها را داریم.

۹۴/۱۲/۰۱
روابط عمومی باشگاه میعاد

نظرات  (۴)

۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۸ محمد مهدی پورنجف
اساتید محترم آقایان بساطی وشجاعی باشگاه جدید شما نیز مبارکباد گفته وامیدوارم در پیشرفت تکواندو این استان نقش خوبی ایفا نماید .
۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۲ محمد مهدی پورنجف
باسلام به شما دو بزرگوار استاد شجاعی واستاد بساطی که نمونه کاملی از جوانمردی ودلسوزی برای ورزش این استان هستین جا دارد از همین جا برای شما استادان عزیز وکلیه ورزشکاران آن باشگاه آرزوی موفقیت وتبریک به مناسبت سال جدید 95 عرض نمایم.
پاسخ:
درود بنده هم از طرف خودم.استاد بساطی و ورزشکاران باشگاه میعاد به شما تبریک میگم نظر لطف شماست.امیدوارم بتوانیم خدمتگذاری هرچند کوچک در تکواندو باشیم
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۵ احمدرضاخزلی
سلام....من به اساتیدمحترم استاد لقمان بساطی واستاد رضا شجاعی بابت باشگاه جدید تبریک می گویم...!!!
پاسخ:
درود.من هم از طرف خودم و استاد بساطی از شما تشکر دارم.امیدوارم موفق باشین
تبریک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">